Klacht: “Niet werkende webshop en slechte klantenservice”

op 09 augustus 2017 over Calvin Klein in de categorie Kledingwinkels

Ik wilde vandaag ondergoed bestellen, naast dat filters niet werken waardoor het onmogelijk is om op maat te zoeken, kloppen ook de prijzen niet. Deze zijn in je winkelmandje anders (hoger!!) als in de webshop. Na een kwartier aan de telefoon te hebben gehangen zij de dame van de klantenservice: ” Het is een bekend probleem dat de webshop niet goed werkt, we zijn er mee bezig”. Het is dus momenteel onmogelijk om makkelijk op de webshop van Calvin Klein te shoppen… Zalando werkt 100x beter.. Dus daar maar verder gaan shoppen. Wat een slechte shop en klantenservice zeg!

Als de prijzen kloppen, je makkelijk een bijpassend broekje bij je beha kan toevoegen, en je op filter kan zoeken zodat je weet welke modellen in jouw maat zijn. Iets wat voor een groot merk als Calvin Klein toch peanuts hoort te zijn....

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calvin Klein

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calvin Klein nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera de Ruijter