Klacht: Niet werkende buitenlampen

op 09 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Wij hebben ongeveer in de winterperiode een viertal buitenlampen (solarlampen) gekocht. Sinds een maand werkt geen van de lampen meer. We waren aanvankelijk meer dan tevreden vanwege de verlichting maar vooral om inbraak te kunnen voorkomen.Gezien de korte periode dat deze hebben gebrand, eerst viel er een uit en vervolgens de rest zijn we teleurgesteld in de geleverde lampen. Kunt U ons mededelen wat de oorzaak waarvan is?

Indien U, gezien de korte levensduur, een viertal nieuwe lampen zou sturen als tegemoetkoming

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 10 september 2016 om 11:00 geantwoord

Beste H. Wolters,

Dank voor uw mailbericht.

Wat vervelend om te horen dat het product mankementen (ver)toont.
Dit kan mogelijk het gevolg zijn van transportschade of een fout van de fabriek af.
Om dit te kunnen onderzoeken is het retourneren van het product essentieel.
Zo kunnen wij de klacht in de toekomst minimaliseren.

Om een product te retourneren naar ons, dient u een retour-aanvraag te doen via onze website.
Het doen van een retour-aanvraag kost u slechts enkele minuten.
Er zijn uiteraard een aantal voorwaarden waaraan de retourzending moet voldoen.
Meer informatie hierover vindt u op www.koopjedeal.nl/retourneren

Om een retour-aanvraag te doen heeft u het onderstaande nodig:

- Uw bestelnummer (kunt u terugvinden op uw afschrift en/of op de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft.)
- Uw mailadres (Moet hetzelfde zijn als bij het plaatsen van de bestelling)

**Lees de onderstaande instructies goed door**

Er zijn twee mogelijkheden voor het doen van een retour-aanvraag.
A) Ik heb de bestelling geplaats met een account bij Koopjedeal.nl (Stap 1 t/m 5)
B) Ik heb de bestelling als gast geplaatst bij Koopjedeal.nl (Stap 6 t/m 8)

Stap 9 t/m 13 is van toepassing voor alle retour-aanvragen.

A) Instructies voor een retouraanvraag geplaatst met een account bij Koopjedeal.nl

Stap 1) Ga naar www.koopjedeal.nl
Stap 2) Klik rechtsboven op “Mijn account”
Stap 3) Links in de menubalk vindt u “Retourzendingen” klik hierop.
Stap 4) Klik op “Nieuwe retourzending aanvragen”
Stap 5) Doorloop alle stappen.

B) Instructies voor een retour-aanvraag als gast zonder account bij Koopjedeal.nl

Stap 6) Ga naar http://www.koopjedeal.nl/awrma/guest_rma/index/
Stap 7) Vul uw bestelnummer & mailadres in. (let op: dit moet overeenkomen met de bestelling-gegevens)
Stap 8) Doorloop alle stappen.

Stap 9) Uw retour-aanvraag wordt binnen maximaal twee werkdagen geaccordeerd door één van onze retouren-afdeling medewerkers.
Na de goedkeuring heeft u 14 dagen de tijd om het pakketje naar ons te retourneren.
Stap 10A) Indien uw retour-aanvraag goedgekeurd wordt, ontvangt u automatisch bericht van ons met de instructies over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren naar ons. In de bijlage van de goedkeuring vindt u het gratis verzend-etiket.
Stap 10B) Indien uw retour-aanvraag wordt geannuleerd, ontvangt u apart bericht van ons.

Stap 11) U retourneert het pakketje volgens de aangegeven instructies.
Stap 12) Wanneer wij het pakketje ontvangen, ontvangt u bevestiging van ons.
Stap 13) Het kan maximaal 5 werkdagen duren nadat wij het pakketje ontvangen hebben, voordat uw retour is verwerkt.

Indien u kiest voor vervanging, ontvangt u bevestiging van de order per mail mits het product voorradig is.
Wanneer u liever creditering wenst voor uw retour-zending, ontvangt u een creditnota van ons ter bevestiging van de creditering.
Let op: creditering is enkel mogelijk wanneer de retour-aanvraag verstuurd is binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Op deze pagina vindt u tevens de artikelen die niet geretourneerd kunnen worden.
Artikelen die u langer dan 14 dagen in uw bezit heeft, kunt u helaas niet retourneren.
Hiervoor geldt alleen garantie op technische mankementen.

Het pakketje dient in de originele verpakking en originele staat geretourneerd te worden naar ons.
Dit betekent dat het pakketje aan de onderstaande eisen moet voldoen:
- Het pakketje is stevig verpakt en goed dichtgetaped.
- Het pakketje is scheur-vrij.
- Het pakketje is lekdicht.
- Het pakketje moet zodanig zijn ingepakt, dat de inhoud van het pakketje niet kan verschuiven.

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanager
Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door H.Wolters