Klacht: niet werkend internetsysteem van Arke

op 17 december 2012 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Ruim een week werkt bovengenoemd systeem niet. Krijg geen eensluidend en sluitend antwoord van de diverse medewerkers die ik hierover gesproken heb. Antwoorden spreken elkaar tegen.

Als een ICT-deskundige uitlegt waar het probleem exact in gelegen is. De antwoorden tot op heden zijn onbevredigend en onjuist en getuigen van geen respect naar de klant. Zijn niet oplossingsgericht.

Bericht van Arke

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arke in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arke een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht techneutje

6 jaren geleden - Het klopt dat ik geen webformulier heb geplaatst. De klacht is nog steeds niet opgelost. Daarover is herhaaldelijk gebeld en ge-emailed (recent met customer contact center arke rijswijk). Probleem is nog steeds dat ik niet in mijn arke de reisgegevens vind van mijn Bali reis. De reis naar Indonesie (boekingsnummer 2660053482) staat vermeld, maar geen reisgegevens. Duurt nu al drie weken dit ïct-pribleem. Belachtelijk.

Reactie van de melder van de klacht techneutje

6 jaren geleden - Klacht nog steeds niet opgelost. Klacht op bovengenoemde arke site geplaatst

Alle klachten die gemeld zijn door techneutje