Klacht: Niet werkend abonnement van SIMPEL

op 12 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 15 juni 2012 voor mijn zoon een abonnement afgesloten bij Simpel.
Na diverse pogingen is het eindelijk gelukt om de sim-kaart te activeren.
Vanaf 18 juni zou mijn zoon moeten kunnen bellen, sms-en en internetten.
Helaas !!!
Het enige wat hij kan is zelf bellen en sms-en.
Hij kan dus NIET gebeld worden,geen sms ontvangen en niet internetten.
Ik heb al een aantal keren de klantenservice gebeld, maar deze mensen dreunen steeds weer hetzelfde verhaaltje op over technische storingen en “we doen er alles aan om een en ander zo snel mogelijk op te lossen”.
Nu zijn we 3 weken verder en blijkbaar is het nog steeds niet gelukt om de storing te verhelpen.
Vandaag toch maar weer de klantenservice gebeld.
In eerste instantie kreeg ik een dame aan de lijn die me in ieder geval het idee gaf dat ze mijn klachten serieus nam en moeite wilde doen om deze op te lossen.
Ze stuurde een e-mail met daarin een aantal zaken en instellingen die ikzelf eerst moest proberen.
Dit allemaal gedaan, maar helaas: de problemen waren niet opgelost.
Toen maar weer klantenservice gebeld.
Dit keer een jongeman aan de lijn genaamd Kevin.
Die begon zijn voorgeprogrammeerde verhaaltje weer te vertellen bla bla bla…
Toen ik aangaf dat ik daar niet op zat te wachten maar dat hij mij maar moest doorverbinden met zijn meerdere, kon hij het niet langer aan en besloot toen om de hoorn maar op te gooien.
Jaja klantenSERVICE !!!
Kortom : de diensten die door Simpel worden aangeboden en waarvoor ik gewoon moet betalen zijn onvoldoende of gewoonweg slecht.
De klantenservice is bepaald klant-onvriendelijk te noemen en wekken geen moment het idee dat mijn probleem serieus wordt genomen en dat er daadwerkelijk aan een oplossing wordt gewerkt.

Op korte termijn (= maximaal 3 werkdagen) de problemen oplossen of ontbinding van het 2jarig contract.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rayke