Klacht: Niet voorgelicht over de procedure

op 22 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ontsteld las het bericht van de eenmalige uitkering aan een gedupeerde, die net als velen niet goed voorgelicht is over de trekking.
Ik voel me echt belazerd.
Al vele jaren doe ik automatisch mee met de Staatsloterij, want daar zijn immers gigantische prijzen, maar hoe klein de kans is dat je iets wint, blijkt nu wel weer.
Ik deed eerst mee via mijn gezamenlijke rekening met mijn ex-man en na mijn scheiding met mijn eigen rekeningnummer.
En het meten met 2 maten, de een wel een schadevergoeding uitkeren en de ander niet, is onaanvaardbaar!
Voor iedereen die meedeed, gelden de zelfde regels.
Het feit dat de schadevergoeding heimelijk werd uitgekeerd, zegt al genoeg over de betrouwbaarheid hiervan!!!

Als een ieder zijn inleggeld terug krijgt, dus ook ik!

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

9 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw klacht wil ik u graag de volgende toelichting geven. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de Staatsloterij en dat u hierover een klacht wenst in te dienen. Dit is uiteraard altijd mogelijk, ik informeer u graag hoe u dit kunt doen. Indien u een klacht heeft dan kunt hierover een brief sturen aan: Nederlandse Loterij T.a.v. de Klachtencommissie Paleisstraat 5 2514 JA Den Haag Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen via de e-mail. Ons e-mailadres is: klantenservice@staatsloterij.nl Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Liza Ketelaar Klantenservice Staatsloterij Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis) Postadres: Staatsloterij Postbus 818 2700 AV ZOETERMEER De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Reactie van de melder van de klacht gerdabenders

8 maanden geleden - Dit is absoluut niet een goed antwoord op mijn klacht. U zegt dat u het vervelend vindt, dat ik een klacht heb en dat ik en dat ik een klacht kan sturen per brief of email. Maar dat heb ik toch gedaan? Ik betwijfel of u de klacht heeft gelezen en verwacht derhalve een antwoord hoe u met deze klacht omgaat.

Alle klachten die gemeld zijn door gerdabenders