Klacht: Niet volledig leveren van bestelling

op 21 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op 27-08 een bestelling bij Lidl gedaan voor twee kastjes. Een hiervan is afgeleverd en de andere is zoek geraakt bij DHL. Helaas kunnen / willen Lidl en DHL mij niet helpen. Lidl heeft verschrikkelijke klantenservice medewerkers in dienst die niet eens in staat zijn om simpelweg iets op te zoeken in het systeem. Na aanhoudelijk bellen en mailen is er nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Gisteren is zelfs per mail beweerd dat ook mijn tweede pakket is aangekomen en word mij er veel plezier mee gewenst. Op de vraag aan de medewerker “waar dan, op welk adres” kon de medewerker ook geen antwoord op geven. De standaard procedure van Lidl klantenservice is om alles door te spelen naar een “andere” afdeling. Deze “andere afdeling” welke verder weinig hulp biedt of antwoord geeft doet alles maar af met excuses en een waardebon per post. Ja hartstikke leuk zo’n bon maar daar heb ik niks aan. Kortom, Lidl kan het beste alleen hun supermarkten aanhouden en de webshop maar direct sluiten.

Conclusie:
Klantenservice: zwaar onvoldoende
levering: zwaar onvoldoende

Uitzoeken bij DHL waar ontbrekende deel van bestelling is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Lidl

1 maand geleden - Wij hebben je klacht op 08-09-2017 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden: Het pakket zal op maandag 11 september opnieuw worden aangeboden. We vinden het vervelend dat het al meerdere malen mis is gegaan. Hier willen wij graag onze excuses voor aanbieden. Wij hebben je op 8 september een waardebon toegestuurd per post voor het ongemak. Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via contact@lidl.nl. Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Reactie van de melder van de klacht klachtlidllevering

1 maand geleden - Jullie weten net zo goed als ik dat dit geen oplossing is. Pakket heeft elke dag opnieuw vertraging en zal ook morgen niet aankomen. Verzoek is dan ook om per direct het geld plus uiteraard NIET te vergeten de verzendkosten terug te storten. Dus hou op met excuses en waardebonnen. Nu met spoed gewoon geld terug!!

Lidl

Heeft op 06 oktober 2017 om 16:49 geantwoord

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door klachtlidllevering