Klacht: Niet volgens tijd

op 02 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Joram95, Jammer om te lezen dat je voor de tweede keer op rij ervaart dat de bus te vroeg vertrekt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen zodat er op de punctualiteit van de bus gelet kan worden maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van jou. - Om welke buslijn gaat het? - Vanaf welke halte wil je vertrekken? - In welke richting wil je reizen? - Hoe laat wil je reizen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Joram95

4 maanden geleden - Buslijn 2 naar hogevucht Peerdsbroek Richting hogevucht 07:55 s ochtends Bedankt! Ik hoop dat u hier iets aan kan doen want het is ook nog eens vakantietijd waarbij bussen om het half uur gaan. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Joram

Arriva

Heeft op 02 augustus 2017 om 08:10 geantwoord

Beste Joram95,

Bedankt voor de toelichting. In het volgsysteem van de bus zie ik dat de bus niet te vroeg maar te laat, om 7:56 vanaf halte Peerdsbroek is vertrokken. Omdat jij aangeeft dat de bus 3 minuten te vroeg is vertrokken heb ik je klacht toch intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie uitgezocht kan worden.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 02 augustus 2017 om 08:12 geantwoord

De bus was er toch echt 7:53 check maar na op de 31 ste

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Joram95, Aha, daar wordt het iets duidelijker van. Ik ging er van uit dat je het vanochtend hebt ervaren. In de klacht was niet te achterhalen dat het om 31 juli ging. Bedankt voor de toelichting. De klacht is intern doorgestuurd naar de regio zodat er op de punctualiteit gelet kan worden. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Joram95