Klacht: Niet verwerken van mijn betaling

op 15 december 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Youfone wil mijn betaling via DirectPay blijkbaar niet verwerken en blijft ondanks het meerdere malen sturen van mails en bewijzen daarbij maar volhouden dat ik nog 83 euro moet betalen. Vanochtend weer 10 minuten aan de telefoon gehangen met de ‘klantenservice’, opgehangen met de belofte dat alles uitgezocht wordt, einde van de middag een mail…
weer hetzelfde antwoord… om te janken!

Jullie lezen mijn mail gewoon niet!
Ik heb de bewijzen aangeleverd, zojuist weer een mail gestuurd, lees ze eens! Dit is echt om wanhopig van te worden! Dit loopt al vanaf augustus, los het eens op!

Gewenste Oplossing:

- betaling verwerken
- toegeven dat jullie onterecht mijn telefoon steeds blokkeren
- de deblokkeerkosten en het abonnement van de afgelopen maand crediteren (want abonnement al 2 x onterecht geblokkeerd en dus niet bruikbaar)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 19 december 2017 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 december 2017 om 09:27 geantwoord

Top op heden nog steeds geen reactie...

Alle klachten die gemeld zijn door Iloon74