Klacht: Niet verval melden als trein nog rijdt

op 08 oktober 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Niet verval melden als trein WEL WEL rijdt !!!!!!!!!!!!! Zeker niet wanneer het een trein na 12’en…. arme meiden van 19 die naar huis willen! Nu heeft vriendin een deuk in dr hoofd en hebben we La Dada voor jullie afgezegd..!!!! Jullie snappen dat dit vervelend is…..!!!!!!!!! Gelukkig zijn jullie NS kameraden zo lief geweest om te zwaaien en te doen om ons duidelijk te maken dat die WEL WEL rijdt!!!!!!
Verder (wil niet afdwalen als een oma tijdens haar akelige nieuwjaarsspeech maar moet toch gebeuren): kunnen jullie raketten inhuren zodat we eens op tijd thuis zijn????! Ik snap dat jullie lieve 9292 hier niks aan kunnen doen maar de NS wel, dus zouden jullie zo lief zijn om dit berichtje even door te sturen naar jullie amicen van de NS? Zullen wij erg op prijs stellen!
Nou, verder hopen we dat jullie een fijn weekend hebben en hopelijk helpen jullie ons uit deze narigheid. Veel liefs!

Jullie kameraden van de NS op Utrecht centraal!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar reizigers@9292.nl
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Msn.chev.f