Klacht: Niet verstaanbaar

op 14 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb de A5 nu net 1 jaar. Mensen klagen dat ik niet of slecht verstaanbaar ben, maar al ik het toestel in de handfree modus gebruik, dan wordt de ontvangst beter. Heb het toestel al 3 maal aan geboden ter reparatie, maar telkens onverrichter zake terugontvangen

Gewenste Oplossing:

Gelet op het feit dat het toestel nog garantie heeft en ik het toestel al 3 maal ter reparatoe heb aangeboden bij een door Samsung erkend servicepunt (Dynalink), denkt ik dat ik recht heb op een nieuw toestel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht Dtnme

1 maand geleden - Service punt heet Dynafix Klacht is bij Samsung geregistreerd onder het nr 2812787503

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dtnme