Klacht: niet verkregen artikel

op 24 juli 2017 over Woodeal in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Hr/Mevr.

Op 23/03/2017 bestelde ik een gehoor apparaat met bestel nummert 90541 betaald via ideal.

Drie weken later kreeg ik beticht dat het product enige vertraging had.
Ik heb U terug geschreven per Mail dat ik wel wilde wachten.

Inmiddels is het 24/97/2017 en heb in deze tussen tijd niets meer van U vernomen.

Op zijn minst niet netjes maar goed, ik heb betaald Euro 24.85 en dat is veel geld voor een lucht product.

Dus of mijn geld per omgaande terug of het product wordt geleverd.

Hopende U voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik nog altijd vriendelijk

Kroon J.S. de
Piet Heinstraat 56
1782 RG Den Helder.

Gewenste Oplossing:

als ik weet dat ik opgelicht ben, dan kan ik het verder afsluiten

Di zijn de betaal gegevens.
SEPA iDEAL
IBAN: NL69ABNA0522123643
BIC:ABNANL2A
ST.DERDENGELD TARGETMEDIA
OMSCHRIJVING:17899700300300020
104006485 ORDER 90541 093925 ROYAL
INTERACTIVE NV
KENMERK:23-03-2017 12:06 003000 2010406485

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woodeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woodeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hankroon