Klacht: Niet transparant

op 23 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Bij Adyen kan je nooit zien om welk artikel het gaat
Dat je besteld hebt bij bijv. een internet aanbieder van producten zoals groupdeal.
Je kan zo nooi traceren of de afschrijvingen die gedaan worden wel juist zijn.

Als het bestelde product beschreven staat in een woord, niet in een bestellingsnummer alleen. Dit kan ik namelijk niet natrekken

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 23 augustus 2016 om 09:15 geantwoord

Geachte Bijsterbosch,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Onze merchants bepalen zelf wat er op het bankafschrift komt te staan, dit is niet iets wat wij bepalen. Wanneer u het niet eens bent met de omschrijvende tekst op u bankafschriften, kunt u het best contact opnemen met de betreffende merchant. Aan de hand van uw IBAN en/of de 16-cijferige PSP referentie kunnen wij voor u de merchant identificeren.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door ArjanBij