Klacht: Niet tijdige levering

Op maandag 18/4/16 bestelling geplaatst en deze zou geleverd worden op 22/4/16, heb daarvoor extra moeten betalen.
Gisteren op 21/4/16 op de site gekeken en gezien dat nog niets verzonden was,
Heb contact opgenomen met klantendienst, deze mensen gaven de slechtste service ooit! En de grofste ook!
Op het einde van het gesprek vertelden ze me dat het gesprek onnodig was om dit verder te zetten en ze hebben dan ook het gesprek beëindigd!!!

Kort samen gevat:
-Kan klant zijn wagen niet terug bezorgen tegen 23/4/16
-moet vervangwagen mee geven voor het volledige weekend dit is een persoonlijk verlies van 100€/dag die ik normaal aanreken aan 3 dagen van vrijdag avond, zaterdag zondag en maandag
– planning moet veranderd worden
– werknemer die morgen deze wagen moet herstellen kan niets doen want heb enkel dit werk ingepland
– werknemer moet maandag de werken bijnemen en zo moet ik opnieuw extra overuren betalen aan 150% door hun niet tijdige levering!

Heel deze klantenservice is een dikke vette 0!!!

Ze hebben nog het lef te zeggen dat mijn bestelling maandag pas zal toekomen en dat verdere gesprekken daarover onnodig zijn!

Heb ook al gezien dat ze enkel maar de vergoeding terug betalen van de verzending, maar dit is niets in vergelijking wat ik moet bekostigen door deze kwakzalvers!

Ook gebeld naar klantendienst aan 0,3€/min
Gesprekje van 22min en geen oplossing! 6,6€ opnieuw verlies!!!

Levering moet op 22/4/16 zijn!
Zoals vermeld op de site bij bestelling!
Zelfs tot op heden staat op de site dat mijn pakket vandaag geleverd zal worden!!!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 11 mei 2016 om 06:56 geantwoord

Beste heer Couvreur,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Ter compensatie van de vertraging zijn de verzendkosten aan u teruggestort. Tevens hebben wij een code voor een gratis verzending voor een toekomstige bestelling in uw account geplaatst.

Alle klachten die gemeld zijn door Dimitri8500