Klacht: Niet thuis bij GLS, wordt je eigen pakket bezorger.

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een niet thuis melding gehad, via internet werkt de niet thuis code niet.
Als ze het nu even bij de buren afgeven, maar nee hoor.
Nu kun je zelf achter je pakket aan, ik weet nog geen eens wat het is, misschien drukt de chauffeur het wel achterover.
Hoe druk kun je wezen voor 1 pakketje.
Terwijl we door internet er steeds meer gebruik van maken.

Gewenste Oplossing:

Bezorgen en anders afgeven aan een willekeurige buur en bij mij een briefje met het huisnummer in de bus doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rvosklt0622