Klacht: Niet thuis bericht wordt niet ingevuld!

op 23 december 2017 over GLS in de categorie Logistiek

Het is al een aantal keren voorgekomen dat niet thuis berichten niet van een lever datum worden voorzien. Vervolgens als ik met de code informatie gebruik om Het pakket alsnog te ontvangen krijg ik een melding dat het pakket is terug verzonden omdat de 5 dagen zijn verlopen! Dit is al een aantal keren voorgekomen en na dit besproken te hebben met GLS treedt er geen verbetering op! Ik wil een datum van levering op mijn niet thuis bericht! En ik wil niet direct geconfronteerd worden met een melding dat de 5 dagen verstreken zijn! Welke 5 dagen? Wanneer zijn ze in gegaan! Tevens heb ik al meegemaakt dat er wordt aangebeld en dat de bezorger onmiddellijk weer naar zijn auto loopt. Los van het onbeschofte karakter daarvan loop je dus het risico een niet thuis bericht te ontvangen terwijl je gewoon thuis bent! Een trieste devaluatie van de postbezorging in Nederland!

Ik ben tevreden als ik op mijn niet thuis bericht een datum van de levering wordt geschreven zodat ik weet wanneer ik een pakket gemist heb. Ik krijg vaak meerdere pakketten verzonden en zou het prettig vinden enigzins controle te houden over waar mijn pakket zich bevind. Tevens vind ik de bezorging veel te gehaast, dat blijkt uit het ontbreken van de datum en een haastige pennenstreek op het niet thuis bericht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GLS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door getsewoud