Klacht: Niet thuis bericht geven terwijl ik in mijn voortuin aan werk was. Hoe kan dat!

op 22 december 2017 over GLS in de categorie Logistiek

Gls bezorger geeft aan langs te zijn geweest. Maar deze is 100% zeker niet op mijn adres geweest ik was namelijk die middag in mijn voortuin bezig. Waar ze hebben gestaan weet ik niet maar ze zijn niet bij mij in de straat geweest.
Woon aan straat waar alleen bestemmingsverkeer langs komt.
Betreft leveren in Orihuela Costa. Gls Alicante heeft al eerder pakket als niet thuis aangemelde terwijl wel iemand thuis is, daar deurbel in de woonkamer bevind kan deze ook niet gemist worden. Defect was bel ook niet. Erg vervelend om hier weer mee geconfronteerd te worden. Pakket had duidelijke en volledige adressering getypt etiket. Was voor de kerst bestemd.

Gls moet moeite nemen om contact te zoeken als ze het adres niet kunnen vinden. Mijn TomTom vind adres prima misschien update. Zeker als verzender onder adres ook nog telefoonnummer heeft vermeldt als problemen mochten zijn.
Ik woon in normale woonwijk, niet afgelegen met straatnaam borden dus moet te vinden zijn lijkt mij.

Alle klachten die gemeld zijn door Irmal