Klacht: Niet thuis bericht

op 17 januari 2014 over GLS in de categorie Logistiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kom ik vandaag 17-01-2014 thuis, en vind een berichtje in de brievenbus van GLS met een niet thuis code. Wanneer ik dat check schijnt de zending al te zijn afgeleverd en zou ik zelf hebben ondertekend. Daar zendingen wel eens vaker bij de buren word afgegeven ben ik daar gaan checken. Geen van de buren had iets ontvangen. Dan maar het 0900 nummer bellen waar je € 1,00 voor moet betalen. Daar krijg je dan te horen dat je het DEPOT (was Den Bosch) moet bellen. Na dit tel. nummer in Den Bosch te hebben gebeld blijkt dat de chauffeur het niet goed had verwerk. Ik kon dus daar gelijk een afspraak maken voor levering aanstaande maandag 20-01.Ik ben benieuwd!!!

Gewenste Oplossing:

Betreffende chauffeur leren zendingen goed te verwerken, zodat de ontvanger niet hoeft te zoeken waar de zending is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GLS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GLS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GLS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Niet tevreden 1234