Klacht: niet Thuis

fuat Bagibala op 18 september 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 18 september 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Fuat, Ik zie dat u verder geen reactie meer bij de klacht heeft geplaatst en dat het pakket vandaag bij u is afgeleverd. Ik ga ervan uit dat de klacht hiermee voor u is opgelost? Als u nog vragen...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 18 september 2014

Een klant van DHL heeft geklaagd over het niet ontvangen van een pakket, ondanks dat hij de hele dag thuis was. Hij heeft contact opgenomen met de klantenservice, maar kreeg te horen dat het pakket was afgeleverd, wat hij betwist. De klant uit zijn onvrede over de werkwijze van de DHL-chauffeurs en vraagt om een snelle oplossing voor het probleem.

Mijn Klacht:

Hallo ik ben vandaag heel dag thuis ik wachten pakketje maar niet komen. en ik heb DHL klanten gebeeld .klanten zeggen hij was geveest hoe kan dat waar geveest klopt niet. Veel mensen zo probleem krijgen ,DHL chauffeur niet goed werken ik heb par keer gezin chauffeur in de bus slapen. Bij de berestenlaan .Den Haag . als geveest briefen bus kaartje gooien ik heb al geveest, maar geen kaartje briefen bus , hoe werk DHL chauffeur ?????? ik willen snel mogelijk oplossen ,

Gewenste Oplossing:

Hallo ik ben vandaag heel dag thuis ik wachten pakketje maar niet komen. en ik heb DHL klanten gebeeld .klanten zeggen hij was geveest hoe kan dat waar geveest klopt niet. Veel mensen zo probleem krijgen ,DHL chauffeur niet goed werken ik heb par keer gezin chauffeur in de bus slapen. Bij de berestenlaan .Den Haag . als geveest briefen bus kaartje gooien ik heb al geveest, maar geen kaartje briefen bus , hoe werk DHL chauffeur ?????? ik willen snel mogelijk oplossen ,

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Fuat, Wat vervelend om te horen dat de bezorger aangeeft dat u niet thuis was en dat er geen kaartje bij u in de bus is gedaan. Ik kan me voorstellen dat u hier boos over bent. Mogelijk heeft de bezorger een fout gemaakt. Ik kan hierover een klacht voor u indienen. U zegt daarnaast dat u de bezorger heeft zien slapen? Kunt u aangeven wanneer dit is gebeurd? De volgende bezorgpoging zal morgen tussen 11 - 15 zijn. Ik kan er op dit moment helaas niet voor zorgen dat hij vandaag nogmaals bij u langs komt. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, David

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 september 2014 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Fuat,

Ik zie dat u verder geen reactie meer bij de klacht heeft geplaatst en dat het pakket vandaag bij u is afgeleverd. Ik ga ervan uit dat de klacht hiermee voor u is opgelost?

Als u nog vragen of opmerkingen heeft dan hoor ik graag nog van u.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
David

Alle klachten die gemeld zijn door fuat Bagibala
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM