Klacht: Niet tevreden over onze reisleider en kwaliteit airco in de bus

op 09 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Van 21/6 – 29/6 hebben wij met Correndon een rondreis Cappedosie gedaan. Niets dan lof over deze reis, echter niet tevreden over de inzet van de reisleider (Aydin Ocak). Hij bleef op zijn stoel zitten als hij iets vertelde waardoor hij niet voldoende aandacht kreeg van de reizigers. Zijn verhalen waren zeer kort. Verder was hij gepikeerd omdat praktisch niemand meewilde naar de Turkse avond waarvoor wij nog eens 30 euro moesten bijbetalen. Ook moesten wij meteen zonder bedenktijd zeggen of we meewilden of niet. In de bus zat hij vaak te lezen, muziek te luisteren op zijn telefoon of te bidden. Toppunt was dat hij uit zijn slof schoot omdat iemand het waagde een lied in te zetten. Verontwaardigd draaide hij zich om pakte de microfoon om de betreffende reiziger de les te lezen. Dit was geen schoolreisje en als iemand zich verveelde (die dag reden we 500 km teur naar de kust in een Bloedhete bus) moest hij zijn telefoon maar nemen en een spelletje daarop spelen. Hij was er alleen om zijn programma af te draaien (met die woorden zei hij het) en verder niets. De betreffende reisgenoot voelde zich als een klein kind behandeld.
De reisleider zal onze waardering voor hem wel teug gezien hebben in een maar magere fooi.
Verder was de ingezette bus voor 18 personen wat aan de kleine kant temeer de airco onvoldoende capaciteit had om de temperatuur goed te regelen.

Corendon Aydin Ocak aanspreekt over zijn beperkte inzet en ongepaste reactie richting een reisgenoot.
Jammer dat wij deze gids hadden want in reviews van Corendon lees ik vaak complimenten over gidsen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 24 augustus 2012 om 17:16 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar de klant verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Elisolislagers