Klacht: Niet tevreden over de service

op 06 oktober 2016 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Afgelopen Dinsdag 3 oktober heeft Esprit Oosterhout voor mij een shirt besteld bij een ander filiaal. Dit kon ik vandaag donderdag 5 oktober op halen. Op de bon van de bestelling stond geschreven dat ik 20% korting zou krijgen. Vandaag ging ik het shirt ophalen en heb het nog gepast, het ziet er mooi uit dus ik ga afreken en krijg ik geen korting. Ik meld dat het op de bon staat en op eens is heel de bon verdwenen. De verkoopster meldt mij dat dat niet meer geldt, ik zeg het staat toch op de bon. Ja sorry Mevrouw maar de bon is weg en ik kan geen korting geven. Je begrijpt wel dat ik het daar niet mee eens was. Ik heb nog gevraagd of ze nog iets voor mij kon betekenen, maar dat ging niet.
Ik voelde me echt niet prettig hierbij. In 5 minuten tijd bon kwijt en korting weg. Ik ging erg teleur gesteld weg en voelde me echt genept.
Het shirt koste 39,99 euro bij Esprit Oosterhout

Als de verkoopster me toch nog iets aan geboden had in wat voor vorm dan ook.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Timmermans