Klacht: Niet tevreden over bed, bank, vloer!!

op 09 september 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

We hebben al 2x een bank gekocht die snel is stuk gegaan. De 2e x binnen de garantie. Toen kwam er netjes iemand de bank maken.
Het bed dat we gekocht hebben moesten we ondersteunen met balken omdat het bed niet stevig was.
Het ergste vind ik nog de vloer. We hebben laminaat beneden en boven laten leggen. Ze zouden in 1x klaar zijn, dat duurde 2 dagen. (Oké, geen ramp) maar het is een slechte kwaliteit!! De plinten lieten gelijk al los, er zat hier en daar een bolling in. Tot 2x toe is er toen iemand geweest en het vast gemaakt. Toen nog was hij vergeten bepaalde plinten vast te leggen. Toen zelf maar gedaan. In de vloer zit n beschadiging. Kort om, ik heb er echt spijt van!

Valt er nog wat aan te doen dan? Ik zou het liefst er een nieuwe vloer in laten leggen maar of dat mogelijk is.
Inmiddels n nieuw bed ergens anders besteld.

Alle klachten die gemeld zijn door Eef8300