Klacht: Niet tevreden met Nike tech jogginsbroek

op 13 september 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

oedendag,

Ik heb op 27-07-2017 een nike tech jogginsbroek gekocht bij de Footlocker in Rotterdam. Het is mij opgevallen dat Tussen de benen van mijn jogginsbroek niet netjes uitziet. Vanaf dag 1 was het al zo. Het was namelijk de laatste die ze hadden. Ik vind het belachelijk dat je een dure aankoop doet en vervolgens het materiaal dat jullie verkopen niet eens normaal de winkel uit kan gaan. Ik zag het pas later dat het er zo uit zag. Het gaat mij om het feit dat jullie een ovedreven groot bedrag er voor vragen en vervolgens kan dit product niet eens een jaar goed blijven. Het is echt belachelijk! Ik ben er niet mee eens en ben totaal niet tevreden met nike!
Ik wil dat hier iets aan gedaan word want dit is echt te gek voor woorden. Ik werk mij rot en dan koop ik iets duur en dan kan het niet eens een jaar mee. Het is allemaal belazering dit.

Rayssa Lima Perei

Als erceen goede oplossing word geregeld

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rayssapereira__