Klacht: Niet tevreden met garantie regeling

op 04 januari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Na 1,5 jaar waren de banken die wij gekocht hebben bij de Leenbakker te Leeuwarden ingezakt en heb ik hier een melding van gedaan bij het betreffende filiaal. Het betreft twee 3-zits banken van het merk New York die wij met korting hebben gekocht voor 460 euro (normaal 700 euro). Er zou iemand langs komen om dit te controleren en om te zien of de banken gerepareerd of vervangen moesten worden. Hier hebben wij twee maanden niets van gehoord waarna ik zelf weer contact moest opnemen met de Leenbakker, omdat nu de hele vering onder 1 van de 2 banken gesprongen is en er dus niet meer normaal op gezeten kan worden. Echter hanteert de Leenbakker een afbouwende garantie-regeling waardoor wij maar 2/3 van het aankoopbedrag terugkrijgen. Het lijkt mij niet een fout van ons maar eerder een fabricage fout. We zijn ter aller tijde voorzichtig met de banken geweest wat ook terug te zien is in de bekleding die nog helemaal deugt.

Een vervangende hoekbank in de prijsklasse 350 tot 460 euro, gratis reparatie of het volledige aankoopbedrag terug.

Een vervangende hoekbank hadden wij ook al aangegeven bij het betreffende filiaal, waar zij ook mee akkoord gingen, alleen hadden zij alleen linker hoekbanken beschikbaar en wij willen graag een rechter hoekbank.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door SanderWH