Klacht: niet tevreden met de service.

op 16 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb op 31 dec 2015 een bestelling geplaatst. Heb erna 2 mails verstuurd en tot op heden geen antwoord mogen ontvangen. Heb 2 weken lang geprobeerd het hoofdkantoor te bereiken maar de telefoniste weigerde dit. Dus werd elke keer weer met de klantenservice doorverbonden die totaal niet geinteresseerd waren in mijn verhaal. Zo vertelde er 1 dat ik dikke pech had. Hieronder plaats ik nogmaals mijn verhaal in de hoop dat er dit keer wel geluisterd word.

Hallo,

ik had op 31 december een bestelling geplaatst van de 4 deurs kast Fleur met ordernummer 18288938. Die was 399 euro. Heb via de mail een kortingscode van 15 euro ontvangen. Heb toen nog maar 384 betaald. Goede deal dacht ik. Tot ik een paar uur later een mail kreeg met 15% extra korting op hele assortiment. Ik probeerde mijn bestelling te annuleren maar dat kon niet meer omdat ik via ideal betaald had. 1 januari kon ik niet in de winkels terecht omdat alles gesloten was. Ben vanaf maandag 4 januari wezen bellen of ik alsnog in aanmerking kon komen voor de korting. Mij is toen verteld dat ik dikke pech had en dat xe die niet meer konden geven. Er is ook niet verteld dat ik mijn bestelling telefonisch kon annuleren. Heb op dinsdag mn bestelling opgehaald op het filiaal in amersfoort. Mij werd toen verteld dat ik contact moest opnemen met het hoofdkantoor en dat ik het geld dat teveel betaald is teruggestort zou krijgen. Ik dus weer bellen maar tevergeefs. Vervolgens heb ik weer gebeld met de vraag of er nog zo een actie komt. Er werd mij toen duidelijk gezegd dat dat niet het geval was en dat het maar eenmalig was op 1 januari. Tot mijn grote verbazing kreeg ik op zaterdag 9 januari een email dat er op zondag 10 januari nogmaals 15% korting was op het gehele assortiment. U kunt u dus voorstellen dat ik me zwaar belazerd voelde. Als ik dit wist had ik de kast gerouterneerd zodat ik alsnog kon genieten van de korting.ondertussen had ik mn kledingkast in elkaar gezet, omdat ik de oude al weg had gegooid. Bij het uitpakken bleken er wat beschadigingen te zijn. Ik heb er wat fotos van gemaakt. Ik hoop dat ik als vaste klant van leenbakker serieus genomen word. Ik ben vaak in de winkel. Ik dacht laat ik voor het gemak een keer online bestellen. Maar helaas ben ik daar zeer ontevreden over. Ik voel me niet serieus genomen door de leenbakker. Met de extra korting zou ik nog maar 324 hoeven te betalen. Dus heb ik 60 euro nu te veel betaald en dat voor een beschadigde kast.

ik ben pas tevreden als ik alsnog de korting kan ontvangen en het teveel betaalde bedrag teruggestort krijg op mijn rekening. Zo zal ik zeker terug komen bij de leenbakker.

Alle klachten die gemeld zijn door Siham-boua
x