Klacht: Niet tevreden

op 20 september 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al jaren een tevreden klant bij Simpel. Vanaf 1 september heb ik mijn contract voor 2 jaar verlengt. Vandaag beveelde ik mijn collega Simpel aan en zijn we op de site gaan kijken toen mij de verdubbeldagen opvielen. Ik heb gelijk contact gezocht met Simpel om te vragen of ik hier ook van mee kon profiteren. Een iets wat chagrijnige medewerkster vertelde dat dit niet kon omdat ik meer dan 5 weken geleden al verlengt zou hebben(mijn verlenging is toch pas 1 september ingegegaan)

ik betaal nu € 7,50 voor wat ze nu aanbieden voor € 5,- ik ben tevreden als ik ook mee kan doen met de aanbieding.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 maand geleden - Geachte MenkeT, Bedankt voor uw bericht, vervelend te horen dat u niet tevreden bent over het antwoord op uw vraag betreft de verdubbel dagen actie. U heeft een verlenging doorgevoerd op 11 augustus en gebruik gemaakt van de actie euro deals, de datum van wijziging/verlenging is bepalend, en niet de ingang datum van het abonnement, het is ook niet mogelijk om deze bundels van de lopende actie toe te voegen aan het lopende abonnement. Met vriendelijke groet Leon Simpel.

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 09 oktober 2017 om 16:43 geantwoord