Klacht: niet tevreden

op 14 augustus 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Geachte citytijger, Op 10-08-2016 zijn mijn vriend en ik naar disneyland parijs geweest. Op de dag zelf kregen we een e-mailtje dat de bus host ziek was met een welgemeende excuses. wij moesten om 23:45 staan bij de capelsebrug want de bus zou dan komen, eenmaal in de bus hoorde we dat de city tour niet door ging maar dit zat wel in de prijs inbegrepen, eenmaal in parijs na 3 of 4 keer stoppen van meer dan 3 kwartier kwamen we aan bij disneyland veelste vroeg dus we moesten toen weer lang wachten en daarna kregen we de kaarten van de buschauffeur hierbij geen uitleg over de parken dus wij liepen naar de ingang waar allemensen stonden wij dachten dit is de ingang maar even later bleek het dat we in een verkeerd park zaten en we mochten er niet meer uit. hierdoor hebben we vanaf 1 uur tot 8 uur savond niks gedaan het nood nummer deed het niet dus hebben geen leuke dag gehad. hebben dit ook tegen de buschauffeur gezegt en die zei ook ik zou gewoon een klacht indienen want jullie hebben gewoon gelijk.

als er een oplossing voor dit probleem word gevonden.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 15 augustus 2016 om 08:14 geantwoord

Beste Delilah,

Volgens de track&trace van onze touringcar voor deze dag is er wel een stadstour gedaan, ook de chauffeur bevestigd dit omdat, we wat vroeger aankwamen in Disneyland Parijs. De stadstour is ook niet inbegrepen in de prijs, dit is een extra (die onder voorbehoud) wordt uitgevoerd. Dit is enkel wanneer er ook daadwerkelijk plaats voor is.

De verplichte stops heeft de chauffeur ook moeten maken, helaas kunnen wij hier niets aan doen. Dit is i.v.m. de rij- en rusttijdenwet van de chauffeur.

In de ontvangen e-mails, en op onze website, kunt u informatie vinden over welk park u kon kiezen.

Ik heb de opmerkingen meegenomen en wil je bedanken voor de genomen tijd om ons in te lichten over uw ervaring.

Hartelijke groet,

Webcare CityTijger.com