Klacht: Niet terugnemen van kledingstuk

op 03 juni 2017 over Only in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 dagen terug een shirt gekocht bij de only, kaartje was er tijdens het passen al afgegaan, deze heb ik los met de bon samen meegekregen . Shirtje wou ik toch terugbrengen nemen ze het niet terug omdat het kaartje niet vast zit aan het shirt, bonnetje alles zit er gewoon bij, meisje bij de kassa beweerd dat zij het shirtje met de kaartjes er aan meegegeven heeft . Erg jammer dit ! Ik ben een vaste klant van jullie en hoop dat dit opgelost kan worden

Gewenste Oplossing:

Terugname of eventueel ruilen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Only

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylviaaz