Klacht: Niet terugbetaalde borg

op 16 juni 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Auto gehuurd voor schoonzoon bij Goldcar Girona AirPort , waar je al genept wordt als je hem komt afhalen, want dan blijkt de verzekering die je al betaald had via internet, maar de helft is. Dus ipv 123,02 kost de auto je ineens 336,75 voor 4 dagen. Toch gehuurd, want je staat daar en ik had al 123.02 betaald.de rest moest mijn schoonzoon betalen omdat hij de bestuurder was. Hij had geen creditcard en betalen met zijn MasterCard mocht ook. Begin mei auto teruggebracht, hierbij zou de borg die je moest betalen worden teruggestort op je rekening. Netjes auto ingeleverd alles in orde, echter het geld van de borg zijnde 116,75 benzine plus tanken als je hem leeg zou inleveren, nooit meer terug ontvangen. De auto is met volle tank weer ingeleverd en alles was Ok.Na diverse e-mails, telefoontjes en uiteindelijk 2 x persoonlijk er weer naar toe geweest, omdat wij zelf langere tijd verblijven in Spanje, nul op het rekest. Diverse smoezen hebben de revue gepasseerd, van dat het al was overgemaakt, op 11 mei tot linkjes doorgestuurd, die niet aankwamen. Gisteren 15-6 weer langs geweest en nu blijken ze alleen op rekeningnummers met 20 cijfers over te kunnen maken, wat natuurlijk onzin is. Mijn schoonzoon had zijn Bic/iban nr met bank nummer doorgegeven plus een een kopie van zijn bankpas. Zij blijven volhouden dat het nummer wat op zijn kaart staat(MasterCard) wereldpas niet het banknummer is maar gewoon een kaartnummer, ik heb mijn afschrift laten zien en degene zei, ja de bank zegt dat het niet klopt, dus afschrift opgestuurd. Nog steeds geen geld ontvangen en ik ben bang dat we dit niet meer krijgen. Terwijl we op het kantoortje op de manager stonden te wachten tal van klachten voorbij zien komen, van mensen die gingen huren of gehuurd hadden. Conclusie nooit meer huren bij Ik dien deze klacht in voor mijn schoonzoon, omdat wij in Spanje zitten en daardoor makkelijker naar Girona kunnen gaan.
Wij hebben hier heel veel vrienden die auto’s huren en dit verhaal doet er geen goed aan.

Als het geld, wat ten onrechte niet is terugbetaald, wordt overgemaakt op de rekening van mijn schoonzoon.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bloemenman76