Klacht: Niet terug storten van promotie geld van € 100 chasback(TV UE55MU7000LXXN)

op 13 december 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb op 18 October 2017 een TV gekocht bij de Media Markt te zoetermeer voor een bedrag van € 1399 met een promotie voorwaarden van samsung namelijk (€ 100 cashback) .
Volgens de voorwaarde dat ik moest via online de promotie side van samsung onze gekochte TV model vinden en op klikken en met de koop bon kopie en barcode op sturen (scannen) naar Samsung ,daarna wachten voor een periode van 6 weken en het promotie geld krijgen. Maar tot nu toe is er nog niets overgemaakt.
Omdat er was geen TV model te vinden bij side van samsung , ik heb samsung gebeld en mijn probleem kenbaar gemaakt. Men mij geadvieseerd om een van de¨ monitor met promotie van € 100 ¨te op klikken en verzenden. Dat heb ik gedaan na acht weken heb ik nog geen cashback ontvangen omdat dat ik niet juiste promotie artikel op geklikt had. Met telefonische gesprek op heden 13 December 2017
werd mijn wederom geadviseerd om deze bericht naar Samsung te versturen.
Ik wenst dat U mij terechte betaling over gaan. Hiervoor heb ik alle nodige stukken ingeleverd. Gaarne een bevestigen hiervan.

Mevr. F.J Cevikcan-Rimmelzwaan

Wij (mijn echtgenoot en ik) hebben Samsung artikelen bijna alles in onze huis en wij hebben nooit een klacht ingediend omdat wij waren erg tevreden met deze merk.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SAMMIEBOY