Klacht: Niet terug nemen van één stoelhoes + zeer klantonvriendelijke afhandeling

op 27 december 2014 over Leen Bakker in de categorie klachtmelden

Op 20/12/14 heb ik 4 stoelhoezen met bijhorende tafellaken en tafelloper aangekocht. De afmetingen van de stoelen kwamen overeen met de afmetingen die op de verpakking vermeld wordt.
Bij het aanpassen van de hoezen bleek dat de rugleuning van de stoel te dik was, de hoes stond aan de zijkant open en paste niet. De verpakkingen van de andere aangekochte goederen werden niet geopend.
Op 27/12/14 bracht ik de aangekochte goederen terug naar het filiaal. De verantwoordelijke was erg onvriendelijk, hij maakte op een verbaal agressieve toon duidelijk dat hij 1 hoes niet kon terug nemen omdat de verpakking werd geopend. Ik probeerde duidelijk te maken wat eraan de hand was, waarom ik de verpakking had geopend en waarom ik de goederen terugbracht maar helaas!!
Hij stelde dat we of iets anders moesten kopen voor de som (totaal – 1 hoes) of we een tegoedbon kregen.
We hebben uiteindelijk voor 40 euro meer aangekocht en moesten één hoes terug meenemen.
Dit is naar mijn mening een erg klantonvriendelijke manier om zaken af te handelen!!

Ik verwacht een excuus van de verantwoordelijke en een terugname van de 1 hoes. Ik kan hier niets mee doen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Ludwig Van Aerschot