Klacht: Niet / te late bezorging

op 12 oktober 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Sedert ruim 30 jaar ben ik, met kleine onderbrekingen, geabonneerd op het LD. Vanaf maandag 2 oktober (m.u.v. maandag 9 oktober) heb ik de krant niet dan wel te laat ontvangen. Naar aanleiding hiervan heb ik inmiddels 3 x telefonisch contact opgenomen, elke dag een bezorgklacht (krant niet ontvangen) ingevuld alsmede een op maandag 9 oktober ontvangen enquêteformulier inzake de bezorging ingevuld). Ondanks de herhaalde toezegging v.w.b. beterschap t.a.v. een toekomstige tijdige bezorging, is het vandaag opnieuw misgegaan. Toen ik omstreeks 08.00 uur naar mijn werk ging lag de krant nog steeds niet in de brievenbus. Omdat hiermee in 2017 de 10e niet/te late bezorging bereikt werd en omdat het LD hierover niet eenmaal met mij contact opgenomen heeft wil ik, zoals eerder aangegeven, mijn lidmaatschap na afloop van de huidige abonnementsperiode beëindigen. Het vertrouwen in een spoedige oplossing is ver weg….

1e. de krant wordt op werkdagen vóór 07.00 uur (en op zaterdag vóór 07.30 uur) bezorgd, én;
2e. bij klachten mag het LD best wel eens (zoals aangegeven op de website na invulling van een bezorgklacht) een keer het initiatief nemen om binnen 3 werkdagen contact met mij op te nemen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 09:46 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice