Klacht: Niet / te late bezorging

op 12 oktober 2017 over Limburgs Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Sedert ruim 30 jaar ben ik, met kleine onderbrekingen, geabonneerd op het LD. Vanaf maandag 2 oktober (m.u.v. maandag 9 oktober) heb ik de krant niet dan wel te laat ontvangen. Naar aanleiding hiervan heb ik inmiddels 3 x telefonisch contact opgenomen, elke dag een bezorgklacht (krant niet ontvangen) ingevuld alsmede een op maandag 9 oktober ontvangen enquêteformulier inzake de bezorging ingevuld). Ondanks de herhaalde toezegging v.w.b. beterschap t.a.v. een toekomstige tijdige bezorging, is het vandaag opnieuw misgegaan. Toen ik omstreeks 08.00 uur naar mijn werk ging lag de krant nog steeds niet in de brievenbus. Omdat hiermee in 2017 de 10e niet/te late bezorging bereikt werd en omdat het LD hierover niet eenmaal met mij contact opgenomen heeft wil ik, zoals eerder aangegeven, mijn lidmaatschap na afloop van de huidige abonnementsperiode beëindigen. Het vertrouwen in een spoedige oplossing is ver weg….

1e. de krant wordt op werkdagen vóór 07.00 uur (en op zaterdag vóór 07.30 uur) bezorgd, én;
2e. bij klachten mag het LD best wel eens (zoals aangegeven op de website na invulling van een bezorgklacht) een keer het initiatief nemen om binnen 3 werkdagen contact met mij op te nemen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Limburgs Dagblad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Limburgs Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob van Kesteren