Klacht: NIET TE BOEKEN !! met bonFletcher hotel

op 21 april 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Voor ons huwelijk ontvingen wij een Fletcher-kadobon van www.hotelgeschenk.nl. We zeiden tegen onze gasten “leuk dan gaan we naar Ameland”. Dat vonden de gevers een mooie idee. We hadden daar van Fletcher een prachtig hotel gezien. De eerste schok met die hotelbon kwam al omdat we niet langer dan 4 weken van te voren vooruit konden boeken! Wat een onzin. Booking.com doet daar helemaal niet moeilijk over en is altijd prima geregeld.
Wij werken beiden in onregelmatige diensten en dan moet je minstens 8 weken vooraf gaande het rooster goedkeuring voor een vrije dag krijgen. Dus in FEBRUARI alvast vrij gevraagd voor 19/20/21 MEI om weekend naar Ameland te kunnen gaan.
Vervolgens steeds de site in de gaten gehouden of ik al kon boeken en er naar uitgekeken, omgeving verkend en fietsroutes uitgestippeld.
Gisteren, donderdag 20 april kon dat nog niet want dat is 4 weken + 1 dag. Maar goed, vandaag zou het goed komen en de boeking een feit.

Zojuist meteen weer ingelogd en wat denk je? NIET TE BOEKEN !! geen mogelijkheid.
Nergens een telefoonnummer wat je kunt bellen alleen dit formulier. Nou prettige service en leuk voor mijn gasten om te horen dat we hun kadobon dus niet kunnen verzilveren. De bon is geldig tot 30 juni dus voor ons niet meer te gebruiken.
Vervolgens het hotel zelf gebeld; voldoende plaats voor zaterdag 20 mei maar voor de bon kon ze niet op 19 mei kijken. Er is als particulier nog voldoende plaats om zonder bon te boeken. Moeten we dat dan maar doen om toch een fijn weekend te hebben en de bon maar als verloren beschouwen?

Ik vind het een FLATER HOTEL BON en de lol is er flink af.
Wat een belachelijke service van www.hotelgeschenk.nl
NIKS GESCHENK, KAT IN DE ZAK gekregen als huwelijkscadeau.

Wanneer wij gewoon in een goede kamer het weekend van 19 t/m 21 mei naar Ameland kunnen en de service ontvangen zoals de bon van hotelgeschenk ons beloofd. Een prettige verblijf wensen zijn ons toe en dat is precies wat we graag willen als ons huwelijkscadeau van onze vrienden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Reactie van de melder van de klacht BjS

7 maanden geleden - Ben benieuwd naar de reactie van Fletcher. Wel geld voor n hotelovernachtingen ontvangen maar geen vrije keuze voor de klant. Das gemakkelijker verdienen zo. Ook negatief voor 't hotel van je keuze.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door BjS