Klacht: niet te bereiken; website offline

op 30 juni 2021 over www.wonderbeauty.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Beste, ik wil ontvangen product retourneren en moest hiervoor contact opnemen, maar ze zijn niet te bereiken. ik heb alleen een mail, reactie op mijn verzoek ontvangen met de alg. informatie en de kortingscode voor de volgende bestelling. De wachttijd was 60 min en meteen verbinding verbroken en verder geen reacties op mijn mailtjes. Inmiddels incasso groep ingeschakeld en de kosten lopen iedere week op. omdat ik schrok van al die kosten en ben zo machteloos, had ik oorspronkelijke kosten betaald van de bestelling in de hoop dat het gaat stoppen, maar incasso bureau blijft zijn werk doen.

als incasso bureau stopt mij om meer de kosten te vragen, want de website is blijkbaar offline. Ik wil product ook retourneren, maar ik weet niet naar welke adres. Hele tijd probeer ik de retour gegevens op te vragen, maar het lukt niet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over www.wonderbeauty.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over www.wonderbeauty.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door machteloos1000