Klacht: Niet te bereiken als je klachten hebt.

op 11 september 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een zaklamp gekocht.
Bestelnummer 1808020630232122.
Om dit artikel te kunnen retourneren heb ik een RMA code van LightinTheBox nodig.
Alleen word deze nooit gestuurd na herhaaldelijke verzoeken.
En ze zijn wel zo slim om te vermelden dat zonder RMA code niets retour genomen word.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn zaklamp retourneren en mijn geld teruggestort is.
Of een andere zaklamp gestuurd word die wel werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 11 september 2018 om 21:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Jack Loonen,

Om uw klacht op te lossen, heb ik ticket ID 18748041 in ons ticketcentrum geopend en een oplossing voor uw zaak aangeboden. Meld u aan bij uw account - ga naar persoonlijk centrum - mijn tickets voor ons antwoord. Blijf AUB contact met ons houden door het ticket te beantwoorden, want alle informatie wordt in het systeem vastgelegd. Bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
Lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Jack Loonen