Klacht: Niet te bereiken

op 02 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik probeer al dagen van dijk te bereiken telefonisch
Maar ik sta ieder keer meer dan 20 minuten in de wacht
Uiteindelijk word ik helemaal niet geholpen
Ik heb ze ook gemaild maar de medewerker begrijp het ook niet goed daar had dus ook niks aan
Ik had door gegeven dat ik een verkeerde boek heb ontvangen van hun. Dus ik mis een boek namelijk rekenen 2f. Want ik heb 2 maal nederlands ontvangen
Door van dijk loop ik achter bij rekenen
Heel schandalig dit, er word ook niet terug op me mail gereageerd
Hoop dat hier snel op gereageerd wordt

Gewenste Oplossing:

Als ik me boek ontvang waar ik voor betaald heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Melahatkanbur