Klacht: Niet te bereiken

op 03 april 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik heb meermaals geprobeerd om contact te leggen met NLE
Ze zeggen dat er op de website een chatknop zit.
Helaas is die blauwe knop nergens terug te vinden.
Vervolgens heb ik meermaals langer dan een kwartier aan de telefoon gehangen en gewacht. Zonder resultaat.
Contact krijgen lijkt onmogelijk en maakt van mij een zeer ontevreden klant!
Ik zal niemand aanraden over te stappen naar NLE
In dit item wordt mij gevraagd of ik al bij NLE een klacht heb ingediend.
Maar als je geen contact kunt leggen wordt dit moeilijker.

Als men het mogelijk maakt om gewoon contact te kunnen leggen met enkele minuten wachttijd of een terugbelactie.
En wanneer mijn duurbetaalde belminuten die ik heb verbruikt worden gecompenseerd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van NLE

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw,Ik zie dat mijn collega intussen uw vraag heeft beantwoord per e-mail. Hopelijk heeft dit meer duidelijkheid gecreëerd in de situatie. Onze excuses voor de lange wachttijden, wij werken er hard aan om dit te verbeteren. Wij doen ons uiterste best zo snel mogelijk de service te leveren, die u van ons mag verwachten.Mochten er toch nog vragen zijn, dan horen wij het uiteraard graag van u.Een fijne dag verder. Met vriendelijke groeten, NLE webcare.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

1 jaar geleden - Geachte heer,Ik zie dat mijn collega intussen uw vraag heeft beantwoord per e-mail. Hopelijk heeft dit meer duidelijkheid gecreëerd in de situatie. Onze excuses voor de lange wachttijden, wij werken er hard aan om dit te verbeteren. Wij doen ons uiterste best zo snel mogelijk de service te leveren, die u van ons mag verwachten.Mochten er toch nog vragen zijn, dan horen wij het uiteraard graag van u.Een fijne dag verder. Met vriendelijke groeten, NLE webcare.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 05 juli 2019 om 13:09 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

Indien uw klachtenproces is afgerond mag u dit bericht dan ook als niet verzonden beschouwen. Wij zullen de klacht bij deze voor u sluiten.

Ik wil u bedanken voor uw begrip en fijne dag toegewenst!

NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door P.H.BOORN1