Klacht: Niet stoppen bij halte buslijn 23 waubach 11:25

op 09 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus 2e richting waubach is doorgereden zonder te stoppen bij de halte de streep. Hierdoor mis ik mijn afspraak en ben momenteel best kwaad hierover.

Als de buschauffeurs hun werk goed doen en wachten op gasten en niet direct doorrijden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 mei 2017 om 12:59 geantwoord

Beste Donet1993,

Wat jammer om te lezen dat je bus je halte voorbij is gereden! Begrijpelijk dat je hier flink van baalt. Het is voor chauffeurs helaas niet altijd duidelijk dat een persoon een passagier voor zijn lijn is. Wij adviseren daarom altijd om bij de rand van de halte klaar te gaan staan als de bus eraan komt rijden en duidelijk je hand op te steken om aan te geven dat je graag in wilt stappen.
Ik stuur je signaal nog door naar de regio zodat we de chauffeur erop kunnen attenderen dat er een reiziger bij de halte was, en hem kunnen vragen waarom hij niet zou zijn gestopt.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva