Klacht: Niet schoonmaken van winkelwagentjes bij vestiging Wlofsberg 20, 5751 GX DEURNE

DutchScotty op 27 februari 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Anderhalve week geleden merkte ik dat er geen winkelwagentje meer klaar stond maar alles in elkaar op de plek van voor de corona. Mijn vraag bij klantenservice was of de wagentjes niet meer werden schoongemaakt resp. gedesinfecteerd. Dit werd eenduidig bevestigd. Vandaag (27-2-2021) merkte ik bij binnenkomst dat er wederom alleen wagentjes in de rij stonden en niet meer één apart bij de ingang. Ik vroeg wederom of de wagentjes niet meer werden schoongemaakt wat bevestigd werd. Bij het verlaten van de winkel viel mij echter een bord op bij de ingang dat de wagentjes regelmatig werden schoongemaakt. Ik wees de assistente hierop en zei dat dit erg verwarrend werkte. Hierop werd mij verteld dat de wagentjes niet na iedere klant worden schoongemaakt. Mijn laatste mededeling was dat er dan beter een bord kon komen dat de klanten de wagentjes zelf moeten desinfecteren.
Het blijkt dus dat Albert Heijn niet meer de wagentjes iedere keer desinfecteert wat wel gebeurt bij Kruidvat, Etos, Jumbo etc..

Ik vind dit een zeer ernstige zaak en verwacht hierover ook nadere actie vanuit de directie van Albert Heijn!

Als alle wagentjes bij inlevering/terugbrengen weer meteen worden schoongemaakt en de seiniorenuurtjes weer worden ingevoerd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DutchScotty