Klacht: Niet schoon, vieze vloerbedekking, onderlaken te klein etc

op 20 juli 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

GEachte heer/mevrouw,

IN juni 2017 in Fletcher hotel Epe/Zwolle geweest. BIj inchecken werd ons gevraagd of we een andere kamer wilde. KIjken naar de kamer, echter deze kamer was vies, bed niet opgemaakt en op het terras stond een volle asbak. DUs aangeboden kamer met meerprijs was dus erg smerig.

NAar de kamer gegaan. DE vloerbedekking was er vuil en vies. DE kamer was niet schoongemaakt en het onderlaken was zo klein dat ik meer op de vieze matras als op het laken lag. EChter ik was ziek en moest het bed houden. SChoonmaakster kwam na 2 dagen en heeft gezorgd dat een en ander in orde werd gebracht.

EChter gisteren ontving ik van Fletcher hotel een aanmaning dat ik nog 35 euro moest bij betalen. WAarvoor weet ik niet.

WIlt u een en ander voor mij in orde brengen indien mogelijk,

Groet,

H. BAur

Gewenste Oplossing:

FLetcher hotel de rekening intrekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 13baun