Klacht: Niet ruilen

op 01 juli 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Footlocker Spuistraat te Den Haag
Op 01juli heb ik Nike schoenen kado gekregen van mijn zoon. Ik heb 1 schoen gepast maar hij was een maat te klein, wilde ruilen voor andere paar omdat er geen geld terug word gegeven!
Vrouwelijke Manager van de filiaal zij dat de schoenen gedragen zijn. Ik heb de schoen om 15.10 gekregen om 16.00 stond ik bij de winkel om het te ruilen maar zeiden dat het gedragen was, heb het absoluut niet gedragen hoe kan een manager zonder er niet bij stil te staan mij beschuldigen van dat het gedragen is! Ik ben door iedereen in de winkel als een leugenaar gezien voel me heel erg beledigd!
Graag wil ik benaderd worden door de manager van Footlocker!

Gewenste Oplossing:

Filiaal Spuistraat moet verontschuldiging aanbieden, en de manager daar moet een goed gesprek krijgen met werkgever wat wek en niet kan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sergen18