Klacht: Niet respecteren van corona-maatregelen

op 02 juni 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bij instappen van lijn 82 in Doetinchem-centrum (2 juni om 20.20) richting Zutphen stond er een man naast de vrouwelijke chauffeur… hij zonder mondkapje.
Hij bleef daar de gehele reis staan, druk pratend met haar en nog steeds zonder mondkapje. Niet fijn in de kleine bus… Chauffeur was dusdanig afgeleid dat ze een stop in Hummlo gemist zou hebben wanneer we niet geroepen hadden.
Geen goed voorbeeld en verantwoordelijkheidsgevoel dus, staat toch echt met grote letters…. mondkapje verplicht!!!

Wanneer alle reizigers gewoon op een zitplaats zitten met een mondkapje op!
Graag chauffeur hierop aanspreken.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 juni 2021 om 10:24 geantwoord

Beste Merel10,

Je geeft aan dat je niet tevreden bent over het gedrag van één van onze chauffeurs. Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Dit vinden we vervelend en we bieden hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen we uiterst serieus. Je klacht hebben we doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. We passen altijd hoor en wederhoor toe. We verwachten van onze chauffeurs dat ze betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice