Klacht: Niet reageren op retourzending

Amberson op 07 november 2017 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 jassen besteld en netjes geleverd, helaas retour moeten doen omdat de kleur tegen valt. Op het retourformulier ingevuld 1 jas retour en 1 jas ruilen voor andere jas andere kleur. Retour gestuurd via post n.l.
Vervolgens niets meer gehoord. Contact gezocht via mail, snapchat, messenger en facebook echter geen reactie tot nu toe. Ook online contactformulier ingevuld ook geen reactie.
Ik heb voor achteraf betalen gekozen en zou de bestelling 7 november moeten betalen.
Uiteraard ga ik niet betalen voor iets wat ik niet heb. Ik zou dit graag opgelost zien!

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik als er geen rekening komt.
En het netjes afgehandeld gaat worden. Geen aanmaningen of deurwaarders!!!
Ik zou dan evt. ook nog graag mijn opnieuw bestelde jas ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Modegram

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Modegram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door