Klacht: niet reageren op reparatie afspraak

op 25 december 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 2 keer gebeld met de klantenservice en er zou een monteur mij terug bellen en dit is nog steeds niet gebeurd en daarom zit ik met de feestdagen nu zonder tv en ben nu zéér ontevreden.

Gewenste Oplossing:

Binnen 1 dag bellen voor afspraak maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 10 januari 2013 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips is in overleg met de klant tot een gepaste oplossing gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jvandermeijden