Klacht: Niet reageren op mailtjes

op 01 juni 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik wil een klacht indienen over van Arkel.
Ze houden zich niet aan de beslagvrije voet,
Reageren niet op mailtjes, reageren asociaal via telefoon, beantwoord iemand onbeschoft, en hangen daarna de Hoorn op.
Dit kan echt niet. Vakantie geld in houden enz..
Terwijl de beslagvrije voet op 1867,- euro ligt,
We kunnen nu geen kleding kopen voor de kinderen. Heb er 3.
Ik mail er over maar ze reageren gewoon weg niet.

Ik ben tevreden wanneer ze zich aan de beslagvrije voet houden en de helf terug storten.
Kinderen hebben kleren nodig, ze groeien als kool.
Er is maar 1 inkomen en dat is van mijn man, dus dan ben ik tevrede als de helft terug gestort word.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 07 juni 2016 om 14:42 geantwoord

Geachte mevrouw Bos,

Inmiddels is de beslagvrije voet opnieuw berekend. Afgesproken is dat het teveel ontvangen bedrag a.s. donderdag aan u wordt overgemaakt.

Wij gaan ervan uit uw klacht naar behoren te hebben afgehandeld. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u deze telefonisch stellen of mailen naar info@vanarkelgdw.nl o.v.v. uw dossiernummer.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Mama35