Klacht: Niet reageren op mail. ( vraag en antwoord

op 02 mei 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het niet reageren van mail 2x gemailt nog steeds geen antwoordwat denkt U

Gewenste Oplossing:

Wat denkt U zelf

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 mei 2017 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lukje,

Vandaag heeft u antwoord ontvangen op uw mail.
Wij hopen dat alles zo duidelijk is, maar anders horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,
Mieke
BCC
.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

Heeft op 07 mei 2017 om 14:35 geantwoord

Ik ben er klaar mee,de groeten

Alle klachten die gemeld zijn door a.lukje@upcmail.nl