Klacht: Niet reageren nav klacht ivm stroomstoring

Annemiekira op 17 december 2021 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Halverwege onze vakantiedagen was er bij aankomst bij het hotel geen stroom. Werd toen gemeld als 2 uurtjes duren . Oke. Dat is te overzien. Maar na ruim 3 uur nog geen stroom. Antwoord bij de balie was weten van niets. Konden nergens antwoord op geven. Word er nog iets geregeld ivm licht en avondeten? Antwoord we kunnen niets regelen. Kregen na aandringen vanuit ons 2 neptheelichtjes mee. Op de kamer terug geeft dat ookniet veel licht natuurlijk. En verder was er niets en het werd fris op de kamer. Na ruim 4 uur weer naar beneden naar de balie omdat er nog steeds gern stroom was. Wij waren inmiddels boos en vonden het raar dat een hotel die deze stroomuitval in hun eigenbelang lieten uitvoeren, iets met een generator, zo met hun gasten omgingen. Maar men kon nog steeds geen antwoord op onze vragen geven. Toen hebben we in de donker onze koffers gepakt en zijn uit gecheckt. Lekker naar huis naar de warmte en eten. De volgende dag een klacht ingediend. Vervolgens na 14 dagen nog gern antwoord of reactie erop terug dan wegens omstandigheden kunnen wij u geen reactie sturen. Ja doei. Zo ga je niet om met hotelgasten.

Een reactie terug op mijn klacht met excuses erin en iets van een tegoed bon of een gedeeltelijke terug betaling van ons verblijf. Wij hebben bij inchecken alles betaald maar vervolgens geen volledig verblijf gehad.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemiekira