Klacht: Niet reageren mails

op 02 november 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Stond op de site voor polo krijg het aan past niet kijk op doosje stond geen polo bij stuur ik een mail reageren ze gewoon niet ben nu maanden verder via afterpay betasld die haden oauze gezet keihg nu een mail van afterpay dat ze het niet retour nemen ivm het maanden geleden is is tog hun fout

Ze het retour nemen en reageren op me mails

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 06 november 2017 om 20:32 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u graag een artikel wilt retourneren omdat deze niet correct is, tevens geeft u aan dat er geen reactie komt op uw mail(s).
Wij begrijpen dat indien een product niet naar wens is u deze graag wilt retourneren, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Allereerst onze excuses als het het geval is dat u niet of niet op tijd antwoord heeft gekregen op uw vraag.
Heb uw order er even bijgepakt, hier zie ik dat er op al uw mails is geantwoord kan niks terugvinden over niet beantwoorde mails.

Inzak uw retouraanvraag zie ik dat u 22 juli een retour aanvraag heeft gedaan, deze mail is dezelfde dag door ons beantwoord en tevens is het retourproces in gang gezet.
U heeft dan 14 kalenderdagen na retouraanvraag de tijd om het retourlabel aan te maken.

Zie in onze backoffice dat u nooit een retour heeft opgestuurd en dat tevens het retourlabel nooit is aangemaakt.
Helaas zijn de 14 kalenderdagen ondertussen ruimschoots verstreken waardoor het retourneren van uw aankoop niet meer mogelijk is.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag.
U kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop