Klacht: niet reageren en heel laat bestellingen verzenden

op 01 juli 2017 over Groothandel Baby Textiel in de categorie Babykleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben meerdere bestellingen gedaan, maar het duurde allemaal wel erg lang voordat het verstuurd wordt. 3-4 weken is iets om rekening mee te houden. Zelfs wanneer er gemeld wordt dat het de volgende werkdag verstuurd wordt duurt het nog 2 dagen extra, waardoor het dus te laat ontvangen is ivm een braderie.
Echt veel aandacht lijkt deze mevrouw niet te geven aan haar service.
Daarnaast een shirtje ontvangen met een verkeerde bedrukking en daarover gemaild, maar wordt gewoon geen reactie op gegeven.
Mijn advies? Bestel ergens anders! Er zijn er zat die precies hetzelfde aanbieden, maar wel weten hoe ze om moeten gaan met hun klanten.

Gewenste Oplossing:

tevreden worden zal ik niet meer, maar een nette oplossing voor een verkeerde bedrukking zou toch wel fijn zijn aangezien er betaald is voor een ander product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groothandel Baby Textiel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door LindseyS