Klacht: niet prettig geholpen

op 04 september 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd vandaag onplezierig geholpen door een oudere man.
Hij was ongeduldig en vond dat ik de enige was die geen hulp in de buurt had die mij hielp met de computer.
Ik moest n.l. vanalles doorgeven aan Samsun om de extra batterij geleverd te krijgen bij mijn draadloze stofzuiger.
Het bleek achteraf dat ik alles goed gedaan had en niets op hoefde te sturen. Ik voelde me gekleineerd en niet de moeite waard hier nog aandacht aan te besteden. Mij het telefoonnummer van Samsun geven kon er nog net af.

Gewenste Oplossing:

Zaterdag werd ik door een stagiaire geholpen die alleraardigst en geduldig was bij mijn aankoop.
Gisteren werd ik ook alleraardigst geholpen en hij had me alles goed uitgelegd hoe ik deze batterij moest aanvragen. Dit was juist gebeurd bleek achteraf, alleen vertelde hij dat ik het op moest sturen. Hierdoor moest ik weer terug komen omdat er geen adres werd gegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BCC

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BCC nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 10 september 2018 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vdweel