Klacht: Niet prettig behandeld

op 12 december 2017 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Vorige week had ik een afspraak van een uur bij Schoonenberg in het Piazzacenter in Gorinchem i.v.m. nieuwe hoorapparaten.
Nadat ik bij de K.N.O. arts geweest was voor een gehoortest zou er gekeken worden welke hoorapparaten het beste zoude zijn voor mijn gehoorverlies. Ik draag nu 1 hoorapparaat maar het is nodig dat ik 2 hoorapparaten ga dragen. Ik kreeg de indruk dat de persoon die mij hielp er nog niet zo lang werkte en nog niet alles wist. het bleek dat hij een leerling was en nog maar 2 dagen werkte in dit filiaal.
Er zou een malletje gemaakt moeten worden maar dat mocht hij niet doen en verder was er niemand aanwezig die dat wel kon doen. Dat betekende dus dat ik voor niets tijd vrij had gemaakt en naar Gorkum was gereden. Ik voelde me heel onprettig en ze reageerden alleen
maar met: Sorry.
En lieten me toen gaan. Het zou fijn geweest zijn als ze me vooraf gebeld hadden en de afspraak geannuleerd hadden. Ze wisten vooraf dat er een mal gemaakt moest worden en dat die persoon dat niet mocht doen. Ik vind het zeer klantonvriendelijk! Het heeft me onnodig tijd gekost. en ik hoop niet dat de verzekering dit bezoek moet betalen, dit zou ik heel oneerlijk vinden. Nu was ik zelf nog in de gelegenheid om te komen maar dit zou ook mensen kunnen overkomen die afhankelijk zijn van iemand anders of zelfs een taxi! Ook zouden mensen er zelfs vrij voor gevraagd kunnen hebben, ook dat kost geld!
Ik hoop dat jullie mijn klacht serieus nemen en er voor zorgen dat dit niet meer voorkomt!

Met groeten,

Elly Slingerland

Weet ik niet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonenberg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoonenberg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1206